Breve og mails til bestyrelsen

Foreningens interesser varetages af en bestyrelse, som er valgt på den årlige generalforsamling. Denne finder sted i slutningen af marts i henhold til foreningens vedtægter.

Bestyrelsen består af 5 medlemmer, og 2 suppleanter. Formanden er på valg hvert år, de øvrige medlemmer hvert andet år på skift.

Bestyrelsen har lokale i kælderen under Hesseløgade 18, hvor der afholdes bestyrelsesmøde ca. én gang om måneden, eller efter behov.

I døren til bestyrelseslokalet er der en brevkasse til post. Derudover kan bestyrelsen kontaktes via mail; bestyrelsen(snabelA)ab-venneminde.dk, som bliver tjekket med jævne mellemrum. Benyt formularen nedenfor til at sende en mail til bestyrelsen.

Bestyrelsesmedlemmerne er "opgangsformænd" for hver deres opgange, og deler på den måde opgaverne imellem sig. Herunder kan du se hvem der er din opgangsformand, som du om nødvendigt kan kontakte.

Drejøgade 13 og 15: Anni-Elisabeth Johansen, bestyrelsen@ab-venneminde.dk, tlf. 30 20 17 77

Tåsingegade 31 og 37: Emilie Ryberg, bestyrelsen@ab-venneminde.dk, tlf. 42 78 15 80 

Tåsingegade 33 og 35: Lisbet González, bestyrelsen@ab-venneminde.dk, tlf. 61 30 25 95 

Hesseløgade 18 og 20: Allan Matthiesen, bestyrelsen@ab-venneminde.dk, tlf. 20 93 27 24